Gratis Bijbel aanvragen

Heeft u geen Bijbel en wilt u een gratis Bijbel ontvangen? Vul dan het formulier hieronder in en vraag een Bijbel kosteloos aan. Bijbels worden enkel verzonden binnen Nederland.

De gratis Bijbel is een deel van de Bijbel (Genesis, Psalmen en het Nieuwe Testament). De hele Bijbel is online te lezen via: https://herzienestatenvertaling.nl/teksten/genesis/1

Dit formulier wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

Contactgegevens evangelisatiecommissie

E-maildres: ec@marnixkerk.nl

Als u nog vragen heeft neem dan gerust contact met ons op via bovenstaande gegevens of via de contact pagina. Wilt u een dienst bijwonen? Via het overzicht aankomende diensten ziet u de komende kerkdiensten.

Online Bijbel

Naast de gratis Bijbel kunt u de Bijbel ook online lezen, met daarbij de Psalmen, gezangen, liturgieën, belijdenisgeschriften en veel andere informatie. De online Bijbel vindt u via online-bijbel.nl of via de app: