Mannenmorgen 25 maart

Aan alle (jonge) mannen; zaterdag 25 maart is het mannenmorgen in de Marnixkerk te Vlissingen. We beginnen om 8 uur met het ontbijt en vervolgens zal Arie de Rover voor ons het thema “Genadeloos goed” verzorgen. Het thema richt zich op hoe je uit genade kunt leven en wat je ervan weerhoudt om dat te doen. En dat blijken nou juist de dingen te zijn waarvan je altijd dacht dat ze goed zijn: je opvoeding, je carrière, je geld, het streven naar geluk – zelfs je eigen geloof kan je in de weg zitten. Arie hoopt in te gaan op de vraag hoe je met al die ‘goede dingen’ op een gezonde manier om kunt gaan, zodat je leert hoe je de genade van God écht kunt beleven en uitleven. De morgen sluit 12.00 uur. Opgeven kan via het e-mailadres: mannenmorgenvlissingen@gmail.com.
Meldt u nu aan. We zien uit naar uw komst.
Comité Mannenmorgen Marnixkerk Vlissingen